در این بخش مجموعه اي از مدل شلوارک مردانه و پسرانه را می‌بینیم . شلوارک در دسته بندی لباسهای اسانی قرار می‌گیرد ، پوشیدن شلوارک بیشتر در فصل هاي گرم رواج دارد ودر این فصول چـه در خانه و چـه بیرون می‌توانید انواع مدلهای را امتحان کنید ، شلوارک ها در سه دسته : اسپرت ، اسانی و ساحلی طبقه بندی می شوند کـه در ادامه جدید ترین و پرطرفداران ترین مدل ها رابه همراه هم مرور می‌کنیم .

شلوارک مردانه مارک دار کد محصول 4007
فروش انواع شلوارک مردانه چهار خانه کد محصول 4007 فیلو بافت با الیاف طبیعی ، قیمت تولیدی

جدیدترین مدل های شلوارک مردانه و پسرانه
شلوارک ساحلی مردانه
الگوی شلوارک مردانه

چه زمانی شلوارک بپوشیم ؟
در این مورد دو قانون وجوددارد : اول این کـه : هوا باید گرم باشد و شـما در محل مناسبی باشید . و دوم این کـه : هنگامیکه در رویدادی رسمی شرکت نمیکنید . البته افرادی کـه در صنعت مد فعالیت میکنند از این قاعده مستثنی هستند . اما افراد عادی در رویداد هـای رسمی حتماً باید شلوار بپوشند .

شلوارک مردانه چهار خانه کد محصول 4001
فروش انواع شلوارک مردانه چهار خانه کد محصول 4001 فیلو بافت با الیاف طبیعی ، قیمت تولیدی

بهترین قد برای شلوارک

بهتر اسـت قد شلوارک کوتاه‌تر از پنج تا شش سانت بالای زانو نباشد . شورت‌هاي ورزشی بدلیل نوع کاربرد کوتاه‌تر هستند . چون انتظار اسانی در هنگام حرکت را ازآن‌ها داریم .

تاپ شلوارک مردانه اسپرت
شلوارک مردانه ورزشی
خرید شلوارک راحتی مردانه
شلوارک مردانه ارزان

ست تیشرت شلوارک اسپرت مردانه 14042
ست تیشرت شلوارک اسپرت مردانه پسرانه رنگی طرح دار فیلو بافت ایرانی الیاف طبیعی – 14040

مقدار مناسب تنگ یا گشاد بودن شلوارک

قواره شلوارک باید متناسب با قواره شلواری کـه طبق معمول می پوشید ، باشد . اگر همیشه شلوار جذب یا Slim Fit میپوشید ، شلوارک را نیز باید بـه همان صورت انتخاب کنید . شلوارک گشاد یا بگی پاها را بیش از حد لاغر نشان می دهد . فقط درصورتی کـه ران‌هاي چاقی دارید سراغ شلوارک‌هاي پیلی دار بروید .

خرید شلوارک نخی مردانه
مدل شلوارک مردانه راحتی
نکات ست کردن شلوارک مردانه
راهنمای خرید شلوارک مردانه

بهترین رنگ شلوارک مردانه
رنگ شلوارک تا حدود زیادی بـه سلیقه شـما بستگی دارد . رنگ خاکی بدلیل اسانی در ست شدن طبق معمول طرفداران بیشتری دارد . شلوارک‌هاي جین نیز پرطرفدار هستند . شلوارک‌هاي قرمز ، سبز و آبی اگر مورد علاقه شـما اسـت بـه این معنی اسـت کـه شـما بـه دنبال هیجان بیشتری در استایل خود هستید .

جدیدترین مدل شلوارک مردانه
مدل شلوارک راحتی مردانه
مدل شلوارک ساحلی مردانه
مدل شلوارک اسپرت مردانه

از پوشیدن کدام شلوارک صرف نظر کنیم ؟
شلوارک‌هاي بیش از حد کوتاه را هرگز نپوشید . زیرا توجه افراد را بیش از حد بـه سوی پاهای شـما می‌کشاند . بـه گزارش فیلو بافت شلوارک‌ هایي کـه شبیه مایو و شورت شنا هستند را نیز هرگز نپوشید .

زیرپوش تیشرت شورت شلوار پیژامه شلوارک ست راحتی جوراب نخی خنک گرم مردانه زنانه بچگانه دخترانه پسرانه
All kinds of clothes and clothing produced and distributed by Filo Baft brand T-shirt, shorts, underwear, socks, pants, pajamas

شلوارک با چی ست کنیم ؟
در مورد کفش لطفا بـه عکس‌ها دقت کنید . این عکس‌ها کفش‌هاي مناسب برای پوشیدن با شلوارک را به شـما نشان میدهد . در تعداد زیادی از موارد افراد با شلوارک فقط صندل می پوشند . صندل برای مواقعی کـه درکنار ساحل هستید انتخاب خوبی اسـت . اما اگر بعنوان مثال دریک تور صحرا گردی با شلوارک صندل بپوشید ، انتخاب خوبی نخواهد بود .

عکس شلوارک مردانه
مدل جدید شلوارک لی مردانه
شلوارک مردانه شیک
مدل های شلوارک مردانه

نکات پایانی :

زمانی کـه شلوارک میپوشید ، جوراب نپوشید یا حداقل جوراب‌هاي بدون ساق بپوشید . مشخص بودن جوراب زمانی کـه شلوارک بپا دارید اصلا جالب نیست . یکی از پرطرفدارترین لباس‌هایي کـه با شلوارک پوشیده می شوند ، انواع پولوشرت‌ها میباشد کـه بـه اسانی ست می شوند . حتی پوشیدن پیراهن‌هاي آستین بلند با شلوارک امکانپذیر اسـت . خصوصا اگر آستین‎ها را تا بزنید ظاهری جذاب‌تر خواهید داشت .

از خونه بگیر تا مسافرت ، لب ساحل و … شوارک یکی از بهترین و راحت ترین گزینه هاست به خصوص واسه آقایون ، واسه همین شلوارک مردانه معمولا جز پرفروش هاست و طرفدارم خیلی داره .

کم کم با گذشت زمان انواع شلوارک ها در طرح ها و سایزای مختلف برای کاربردهای مختلف تولید شد !

اگه بخوایم واژه شلوارک مردانه و شلوارک زنانه رو فاکتور بگیریم و مدل های کلی شوارک و بشماریم باید بگیم :

شلوارک ورزشی
شلوارک راحتی
شلوارک ساحلی
شلوارک جین [لی]
شلوارک مجلسی
و…

خرید شلوارک زنانه جدید و شیک راحتی نخی

ست تیشرت شلوار دخترانه 14050
ست تیشرت شلوارک اسپرت دخترانه زنانه رنگی طرح دار فیلو بافت ایرانی الیاف طبیعی – 14050

خرید شلوارک جین زنانه و دخترانه

خلاصه که زیادن ! حتی شاید عجیب باشه اما من شلوارک چرم مجلسی هم شنیدم???? البته طبیعیه که شاید با خودتون بگین که اما من دنبال این شلوارک ها نیستم که ، من فقط یه شلوارک راحت میخوام که تو خونه بپوشم????! نگران این قضیه هم نباشین ما همه مدل واستون در نظر گرفتیم .

از شلوار های کهنه خود شلوارک درست کنید
این نکته رو در نظر داشته باشین که شما میتونین با خلاقیت و کمی حوصله شلوار های قدیمی خودتون و خیلی راحت تبدیل کنید به شلوارک و ازشون استفاده کنید .

این ترفند به خصوص تو شلوارهای جین خیلی جواب میده و خیلی راحت میشه تبدیلش کرد به شلوارک جین ! به امید خدا در آینده ویدئو هایی در خصوص اینکه چگونه شلوارمون رو خیلی ساده به شلوارک تبدیل کنیم براتون قرار میدیم .

خرید شورت مایو مردانه

ست تیشرت شلوارک اسپرت مردانه 14042
ست تیشرت شلوارک اسپرت مردانه پسرانه رنگی طرح دار فیلو بافت ایرانی الیاف طبیعی – 14040

لیست خرید شلوارک راحتی نخی مردانه و جین
خب اما بریم سراغ اون چیزی که دنبالش بودین، ما اینجا لیست تعدادی شلوارک رو براتون به همراه اطلاعات و قیمت قرار دادیم که میتونین ببینید و بپسندید و امیدواریم که توی این هوای گرم زیر باد کولر ازش راحت استفاده کنید و کیف کنید! ????

سعی کردیم مدل های متفاوتی رو در اینجا قرار بدیم تا با هر سلیقه ای که هستید بتونید کالای مورد نظر خودتون رو پیدا کنید . چه طالب شلوارک جین هستید و چه علاقه زیادی به شلوارک چهارخونه ریز آبی دارین????

راهنمای خرید و معرفی نمونه شلوارک مردانه باکیفیت و زیبا

آقایان به طور کلی در خانه تمایل به استفاده از لباس راحتی دارند ، البته این مورد فقط در مورد مردان صدق نمی‌کند و خانم‌ها هم به پوشش راحت در خانه تمایل زیادی دارند . روی سخن مطلب پیش روی شما در مورد شلوارک مردانه می‌باشد که می‌توانید آن را در خانه و یا در مهمانی‌های غیر رسمی به تن کنید .

شلوارک مردانه طرح هاوایی کد محصول 4006
فروش انواع شلوارک مردانه چهار خانه کد محصول 4006 فیلو بافت با الیاف طبیعی ، قیمت تولیدی

هنگام پوشیدن این شلوارک‌ها بسیار احساس راحتی خواهید کرد و می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را به آسانی انجام دهید . جالب است بدانید که مردان خارجی برای بیرون از منزل هم این پوشش را مورد استفاده قرار می‌دهند ، حال آن که آقایان ایرانی در مهمانی های دوستانه و در منزل شخصی خودشان می‌توانند شلوارک مردانه را مورد استفاده قرار دهند .

اگر شما عزیزان هم به فکر راحتی در منزل هستید و تاکنون شلوارک باکیفیتی را خریداری نکرده‌اید ، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به خرید آن اقدام نمایید . این پوشش برای فصول گرم سال هم مناسب می‌باشد ، چون هنگام استفاده کل پا پوشیده نمی‌شود و قسمت پایین آن در معرض هوای آزاد قرار خواهد گرفت . در نتیجه اگر تصمیم به خرید شلوارک مردانه گرفته‌اید ، پیشنهاد ما به شما این است که ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا با نکات مهم و کاربردی که حین خرید آن باید مورد توجه قرار دهید ، آشنا شوید . پس با ما همراه باشید .

شلوارک مردانه برمودا چهار خانه 62604101
انواع شلوارک جوراب شورت نیپ پا مردانه مارکدار بینسو گیاهی ملانژ نخی پسرا

شلوارک مردانه چیست؟
شلوارک نوعی پوشش نسبتا کوتاه است که برای پوشاندن پایین تنه انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد‌ . این لباس بیشتر در فصول بهار و تابستان به دلیل گرمای هوا خواهان دارد. شلوارک‌ها در مدل‌های زنانه و مردانه وارد بازار شده‌اند که تنوع شکل و ظاهر آنها بسیار زیاد است .

شلوارک به طور کلی به معنای شلوار کوتاه است . کوتاهی این مدل از شلوار‌ها گاهی تا زیر باسن و کاهی تا زیر زانو می‌باشد . انتخاب هر کدام از این شلوارک‌ها به سلیقه و علاقه‌ی شما بستگی خواهد داشت . جالب است بدانید که شلوارک‌های مردانه معمولا بلندی آنها تا زیر زانو و یا بالای آن می‌باشد ، اما مدل‌های زنانه برخی از آنها تا زیر باسن بلندی دارند .

آشنایی با انواع مختلف شلوارک‌ مردانه :
شلوارک معمولی : این مدل از شلوارک‌ها همین شلوارک‌های ساده‌ای هستند که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و جنس آنها نخی ، پنبه‌ای ، پلی استر و… می‌باشد . قیمت شلوارک در همه جای دنیا نسبت به قیمت شلوارهای معمولی بالاتر است و علت آن هم شاید ظرافت در طراحی و دوخت این شلوارک‌ها است ، وگرنه اگر میزان پارچه بود ، برای دوخت شلوار پارچه‌ی بیشتری نیاز است .
شلوارک ورزشی : این مدل از شلوارک‌ها بیشتر برای ورزش کردن طراحی شده‌اند . جنس آنها معمولا حالت کِشی و منعطفی دارد تا هنگام انجام ورزش احساس ناراحتی نکنید و از ورزش خود لذت ببرید . این شلوارک‌ها را هم می‌توانید برای انجام فعالیت‌های بدنی در خانه استفاده کنید و هم اینکه در باشگاه‌های ورزشی از آن بهره ببرید .

موارد مختلف شلوارک مردانه به لحاظ جنس :
شلوارک نخی : جنس این مدل از شلوارک‌ها نخی می‌باشد و غالبا برای تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند . بسیار راحت شست‌و‌شو می‌شوند و قیمت خیلی بالایی هم ندارند . این مدل از شلوار‌ک‌ها بیشتر در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند ، مدل‌ها و طرح‌های زیادی هم دارند که بسته به نوع سلیقه‌ی خود می‌توانید هرکدام را انتخاب نمایید .

شلوارک مردانه چهار خانه کد محصول 4001
فروش انواع شلوارک مردانه چهار خانه کد محصول 4001 فیلو بافت با الیاف طبیعی ، قیمت تولیدی


شلوارک کتان : جنس این شلوارک‌ها ضخیم‌تر از شلوارک نخی می‌باشد. می‌توانید در مهمانی های غیر رسمی و دوستانه از این شلوارک‌ها بهره ببرید . قیمت آنها نسبت به مدل‌های نخی بالاتر است . شلوارک‌ کتان زیبایی بیشتری نسبت به مدل‌های نخی دارد . معمولا در پشت و جلوی آنها جیب‌هایی تعبیه شده که زیبایی آن را چند برابر کرده است .
شلوارک ورزشی : این مدل همانطور که از نامش مشخص است ، بیشتر برای ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد ، چون جنس آنها به شکلی است که عرق را به خود جذب می‌کنند و به راحتی می‌توانید به ورزش خود ادامه دهید . حتی شکل ظاهری مایو‌های مردانه هم مانند شلوارک می‌باشد ، در نتیجه شما عزیزان بر طبق رشته‌ی ورزشی که در آن علاقه دارید ، می‌توانید شلوارک متناسب با آن را انتخاب و خریداری کنید .
شلوارک پنبه‌ای : غالب جنس به کار رفته در این شلوارک‌ها از پنبه است ، جنس بسیار نرم و لطیفی دارند . شما عزیزان می‌توانید به راحتی در مواقع خواب و استراحت و یا زمانی که در منزل هستید از این نوع شلوارک‌ها بهره ببرید .
برای شست‌و‌شوی شلوارک مردانه چه نکاتی را رعایت کنیم ؟
وقتی که قصد شستن شلوارک را دارید ، آن را پشت‌ و رو بشویید تا در اثر شستن رنگ آن تغییر نیابد .
از شست ‌و شوی شلوارک با سایر لباس‌های رنگی جدا بپرهیزید ، چون ممکن است رنگ را به یکدیگر پس دهند .
بعد از هر بار شستن شلوارک آن را جلوی نور مستقیم خورشید پهن نکنید ، چون نور خورشید باعث می‌شود شلوار رنگ ببازد .
حتی‌الامکان سعی کنید شلوارک را با ماشین لباسشویی نشویید و برای شستن آن از دست‌ها کمک بگیرید . چون این کار باعث می‌شود ، شلوارک شما طول عمر بیشتری داشته باشد .
اگر شلوارک شما از نوعِ جیب دار می‌باشد ، حتما قبل از شستن آن ، جیب‌ها را به خوبی بررسی نمایید تا مبادا دستمال کاغذی ، کارت اعتباری ، پول و… درون جیب شلوارک باشد .
برخی از جنس شلوارک‌ها مانند جنس نخی ، کسر آب دارند ، پس سعی کنید شلوارکی را خریداری کنید که به لحاظ قدی مقداری به شما بلند باشد تا در صورت کسر آب خیلی کوتاه نشود .

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوارک مردانه باید مدنظر قرار دهید :
شلوارکی را خریداری نمایید که دقیقا اندازه‌ی کمرتان باشد ، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد . پس مهم‌ترین فاکتور در خرید شلوار یا شلوارک ، همین اندازه بودن دور کمر آنها می‌باشد .
هنگام خرید شلوارک مردانه سعی کنید ، تی‌شرت یا بلوزی همرنگ و در تناسب با رنگ آن انتخاب کنید ، تا وقتی آنها را می‌پوشید زیبایی استایلتان چند برابر شود .

ست تیشرت شلوارک اسپرت مردانه 14042
ست تیشرت شلوارک اسپرت مردانه پسرانه رنگی طرح دار فیلو بافت ایرانی الیاف طبیعی – 14040


به دنبال خرید شلوارکی باشید که رنگ‌های شاد و روشنی داشته باشد ، چون اگر رنگ تیره انتخاب نمایید ، ممکن است در فصل گرما ، عرق بدن به آن منتقل شود و به اصطلاح عامیانه ، سفیدک بزند . هرچند این مورد کلی نیست و به سلیقه‌ی شما بستگی خواهد داشت .
همانطور که در بالا توضیح داده شد ، حتما باید به جنس شلوارک توجه نمایید . در فصل گرما معمولا تمایل به خرید شلوارک نخی افزایش می‌یابد و در فصول سرد سال هم جنس‌های پنبه‌ای ، کتان و… بیشتر خواهان خواهند داشت . این شما عزیزان هستید که باید با توجه به علاقه‌ی شخصی خود به سراغ خرید هرکدام از این جنس‌ها بروید .
اگر عادت دارید که موبایلتان همیشه باید همراهتان باشد ، بهترین انتخاب برای شما خرید شلوارک مردانه دارای جیب می‌باشد تا بتوانید وسایل دم دستی‌تان را درون آن قرار دهید .
سعی کنید به سراغ خرید شلوارک‌هایی بروید که زیبایی ظاهری داشته باشد تا جذابیت استایل شما حفظ شود .
به مدل بسته شدن شلوارک هم توجه کنید ، برخی از شلوارک‌ها به وسیله‌ی دکمه بسته می‌شوند ، برخی دیگر از آنها از طریق زیپی که در قسمت جلوی آنها وجود دارد ، بسته می‌شود و گروهی دیگر هم هستند که فاقد هرگونه زیپ و دکمه می‌باشند و فقط از طریق کِشی که دور کمر وجود دارد ، محکم می‌شوند .
قیمت شلوارک‌ها نکته‌ی دیگری است که باید به آن توجه شود ، قیمت این پوشش معمولا خیلی بالا نیست و عوامل مختلفی نظیر جنس ، کیفیت دوخت ، زیبایی ، کوتاهی یا بلندی و… بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارند . در نتیجه شما عزیزان می‌توانید با توجه با بودجه و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید شلوارک مردانه مورد نظرتان نمایید .
با توجه به نکاتی که گفته شد ، می توانید شلوارک مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید . ما برای سهولت کار شما ، لیستی از نمونه شلوارک مردانه ارزان ، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم . با رفتن به بخش فروشگاه سایت و با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم ، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید .

راهنمای خرید و معرفی محبوب‌ترین مدل شلوارک زنانه

10 نکته مهم که هنگام خرید شلوارک زنانه باید به آن توجه کنید .

خانم‌ها همیشه تمایل دارند که در خانه از لباس‌های زیبا و در عین حال راحت استفاده کنند . برای پوشش بالاتنه‌ی خود از لباس‌هایی چون تی‌شرت ، بلوز ، شومیز ، تونیک و … بهره می‌برند و برای پایین تنه هم معمولا شلوارک زنانه ، شلوار جین ، دامن‌های کوتاه و بلند و… استفاده می‌کنند . خانم‌های خانه دار همیشه باید توجه به تیپ و استایلشان را در محیط خانه فراموش نکنند ، چون خانه با وجود مادر خانواده گرم می‌شود ، در نتیجه ژولیدگی و نامرتب بودن شما ، بر روحیه‌ی سایر اعضای خانواده اثرگذار می‌باشد . شلوارک‌های زنانه زیبایی خاصی به ظاهر و استایل شما می‌بخشند ، حتی می‌توانید از مدل‌های کِشی این پوشش برای ورزش کردن در باشگاه یا خانه هم بهره ببرید .

به هر حال باتوجه به اینکه خانم‌ها معمولا مشکل پسند هستند و هر لباسی را خیلی راحت انتخاب نمی‌کنند . قصد داریم در این مطلب به شما کمک نماییم تا با خیال آسوده شلوار زنانه زیبا و باکیفیتی را خریداری کنید . پس ادامه‌ی مطلب را بخوانید و با ما همراه باشید تا شما را با یکسری نکات مهم و ضروری که هنگام خرید شلوارک زنانه باید مورد توجه قرار دهید ، آشنا سازیم‌ .

شلوارک زنانه چیست ؟
شلوارک به طور کلی به معنای شلوار کوتاه می‌باشد و نوعی لباس اسا که قسمت پایین تنه انسان را پوشش می‌دهد ، در پوشیدن این لباس جنسیت اصلا ملاک نیست و زن و مرد از شلوارک استفاده می‌کنند .

خانم‌ها معمولا نسبت به آقایان بیشتر تمایل به استفاده از شلوارک دارند ، البته آقایان هم در فصول گرم سال ، بخشی از سبد خرید خود را به شلوارک مردانه اختصاص می‌دهند . بلندی شلوارک‌ها مختلف است ، برخی از آنها تا زیر باسن را پوشش می‌دهند بیشتر مدل‌های زنانه و برخی دیگر تا زیر زانو هستند هم مدل‌های زنانه و هم مدل‌های مردانه .

جالب است بدانید که قیمت شلوارک‌ها نسبت به شلوارهای معمولی بالاتر است ، علت آن هم شاید ظرافت دوخت و طراحی آن باشد ، و گرنه به لحاظ پارچه‌ی مورد استفاده ، شلوارک مقدار کمی پارچه نیاز دارد .

تولید پخش فروش پوشاک ارزان با کیفیت گران افر پائیز بهار زمستان تابستان تخفیف فیلو بافت خرید فروشگاه ادرس قیمت مشخصات اطلاعات تبلیغ مدل مدلینگ لباس جوادی گرون خاص راحت خنک گرم نرم نخی
All kinds of clothes and clothing produced and distributed by Filo Baft brand T-shirt, shorts, underwear, socks, pants, pajamas

آشنایی با انواع شلوارک‌های زنانه :
شلوارک نخی :
این مدل از شلوارک‌ها بیشتر مناسب فصول گرم سال می‌باشد . شلوارک با جنس‌ نخ برای ورزش کردن هم مناسب است چون عرق را به خود جذب می‌کنند. هنگام پوشیدن این مدل از شلوارک‌ها احساس راحتی خواهید داشت. شلوارک زنانه نخی معمولا قیمت بالایی ندارند ، برای استفاده روزمره در منزل هم مناسب هستند.
شلوارک جین : شلوارک‌هایی که از جنس جین یا لی می‌باشند ، ظاهر زیبا و مجلسی خواهند داشت ، این پوشش بیشتر مناسب مهمانی‌های رسمی و خودمانی است و به راحتی می‌توانید آن را با انواع بلوز و شومیزهای زنانه ست کنید .
شلوارک اسپورت یا ورزشی : این مدل از شلوارک‌های زنانه بیشتر مناسب فعالیت‌های ورزشی هستند و اگر ورزش را در باشگاه یا در خانه انجام می‌دهید ، به شما خرید این مدل از شلوارک‌های زنانه را پیشنهاد می‌کنیم . جنس آن‌ها به حالت کِش و یا لِگ می‌باشد و هنگام پوشیدن بسیار احساس راحتی خواهید کرد .
شلوارک کتان : شلوارک‌های کتان حالت رسمی دارند و برای استفاده‌ی روزمره مناسب نیستند چون جنس آنها حالت خشکی دارد و برای استفاده‌ی چند کاربرد دارند .
انواع مختلف شلوارک‌های زنانه براساس بلندی آنها :
شلوارک زنانه تا زیر باسن : این مدل از شلوارک‌ها معمولا تا زیر باسن را پوشش می‌دهند و خرید آن برای خانم‌هایی که در خانه فرزند کوچک یا بزرگ ندارند ، گزینه‌ی مناسبی است . پوشیدن این مدل از شلوارک‌ها زیبایی فوق‌العاده‌ای به ظاهر شما می‌بخشند و تیپ و استایل شما را جذاب خواهد کرد .
شلوارک زنانه تا زیر زانو : به راحتی می‌توانید این شلوارک را در خانه بپوشید و از پوشیدن آن لذت ببرید . هیچ ‌گونه محدودیتی در استفاده از این لباس نخواهید داشت . شلوارک زنانه تا زیر باسن برای مجالس رسمی اصلا گزینه‌ی مناسبی نیست اما این مدل به دلیل اندازه‌ی مناسبش به راحتی برای مجالس رسمی و غیررسمی کاربرد دارد .
چه نکاتی را هنگام خرید شلوارک زنانه باید مدنظر قرار دهیم ؟
حتما هنگام خرید شلوارک زنانه به جنس آن توجه داشته باشید ، شما عزیزان باید شلوارک مورد نظرتان را از میان جنس‌هایی چون کتان ، جیر ، جین ، ابریشم ، پلی استر ، پنبه‌ای و… انتخاب نمایید . پس هنگام خرید شلوارک زنانه حتما به جنس آن دقت کنید ، تا شلوارک باکیفیتی را خریداری نمایید . این مورد به سلیقه‌ی شما عزیزان بستگی دارد .
حتما شلوارک زنانه را باید متناسب با اندازه‌ی استایل خود انتخاب و خریداری کنید . اندازه‌ی شلوارک‌های زنانه بر اساس دو فاکتور مهم دور کمر ، باسن و کوتاهی یا بلندی آن مشخص می‌شود . پس حتما هنگام خرید به این دو موضوع توجه نمایید .
به مدل بسته شدن شلوارک توجه نمایید ، برخی از شلوارک‌ها فاقد هرگونه زیپ و دکمه هستند و فقط به وسیله‌ی کِشی که دور کمر قرار می‌گیرد ، محکم می‌شود . برخی مدل‌های دیگر هم هستند که به وسیله‌ی زیپ بسته می‌شوند ، بعضی دیگر هم به واسطه‌ی دکمه‌ای که دارند ، محکم خواهند شد .
مدل شلوارک‌های زنانه در انتخاب آنها بسیار حائز اهمیت است . شلوارک‌های زنانه در دو مدل جذب و راسته وارد بازار شده اند . شما عزیزان باید با توجه به سلیقه و علاقه‌ی خود اقدام به خرید هر مدلی که می‌پسندید ، نمایید . به هر حال هنگام خرید حتما باید به مدل آن توجه کنید .
عزیزان وقتی که قصد خرید شلوارک زنانه دارید ، به میزان فاق آن توجه نمایید ، فاق شلوارک‌های زنانه دارای سه مدل کوتاه ، متوسط و بلند است . شما خانم‌ها باید براساس میزان راحتی که هنگام پوشیدن شلوارک زنانه دارید ، اقدام به خرید شلوارکی با فاق مناسب نمایید . البته خانم‌های عزیز فاق بلند در شلوارک‌ها عملا کاربردی ندارد و باید به سراغ فاق‌های کوتاه و متوسط بروید .
برخی از شلوارک‌های زنانه دارای جیب هستند ، اینکه مدل انتخابی شما جیب داشته باشد یا خیر ، به علاقه‌ی شما بستگی دارد . اما به طور کلی داشتن جیب در شلوار و شلوارک‌های زنانه زیبایی آنها را دوچندان می‌کند .
حتما به نوع استفاده از شلوارک توجه کنید . قبل از خرید مشخص نمایید که شلوارک را برای چه مجالسی می‌خواهید استفاده کنید ، رسمی ، غیر رسمی ، ورزشی و… . انتخاب نوع کاربری مدنظرتان در انتخاب شلوارک مناسب به شما کمک خواهد کرد .
به قیمت شلوارک توجه نمایید ، قیمت این پوشش را عواملی چون : جنس ، مدل ، نوع بسته شدن ، ظاهر و… مشخص می‌کند . شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید شلوارکی مناسب نمایید .


رنگ شلوارک از جمله نکات مهم و ضروری دیگر می‌باشد که حتما باید به آن توجه داشته باشید . سعی کنید رنگ آن را از میان رنگ‌های شاد و جذاب انتخاب نمایید تا زیبایی ظاهر شما چند برابر شود .
زیبایی ظاهری شلوار هم جزو نکات مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید . چون خانم ها معمولا به زیبایی پوشش خود اهمیت می‌دهند به دنبال خرید شلوارک زنانه زیبا هستند .
با توجه به نکاتی که گفته شد ، می توانید شلوارک زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید . ما برای سهولت کار شما ، لیستی از نمونه شلوارک زنانه زیبا ، ارزان ، باکیفیت و پر فروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم . با کلیک روی هر تصویر در بخش فروشگاه سایت یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم ، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید .

با گرم شدن هوا و رفته رفته تعویض لباس های گرم با لباس های خنک ، شلوارک ها مورد استقبال و توجه زیادی از سوی تمامی بانوان و آقایان قرار می گیرند و همه به دنبال خرید شلوارک هایی سبک ، خنک و زیبا برای راحتی بیشتر خود هستند . خرید شلوارک زنانه با توجه به انواع و اقسام مدل ها و نوع های مختلفی که امروزه از سوی تولید کنندگان به بازار عرضه شده است ، کمی سخت و پیچیده به نظر می رسد ، فیلو بافت قصد دارد تا در این مطلب با ارائه یک راهنمای خرید کلی در خصوص این نوع از پوشش کوتاه زنانه شما را در این کار یاری رساند .

نکات مهم هنگام خرید شلوارک زنانه
جنس محصول :
همیشه توجه به جنس پوشاک از اولین نکات مهم در خرید آنان است . امروزه شلوارک های زنانه با جنس های مختلفی همچون : جیر ، جین ، پارچه ای ، کتان ، پنبه ای ، پشمی ، پلی استری و غیره طراحی و تولید می شوند که باید دید شما به عنوان یک خانم خوش پوش و خوش سلیقه به دنبال چه جنس شلوارکی برای خود و یا دیگر دوستانتان هستید .

اندازه مناسب : فاکتور اندازه در خصوص شلوارک ها شامل دو بخش می شود ؛ بخش اول مربوط به اندازه دور کمر و باسن شما است و بخش دوم مربوط به طول شلوارک می شود که یا کوتاه و بالای زانویی است و یا روی زانو و پایین آن قرار می گیرد .

نحوه بسته شدن : از دیگر نکات مهم در خرید شلوارک زنانه توجه به نحوه بسته شدن آن ها است . تعدادی از آنان با زیپ ، تعدادی دیگر با بند و تعدادی دیگر نیز از نواری کشی در قسمت کمری خود برخوردار هستند که باید دید شما علاقه مند به استفاده از کدام یک از آنان هستید .

مدل شلوارک ها : شلوارک های زنانه بطور کلی دارای سه مدل : جذب ، راسته و همچنین دم پا گشاد هستند که باید دید شما تمایل به خرید و استفاده از کدام یک از این مدل ها برای پوشش خود در خانه و یا حتی دورهمی های دوستانه و رسمی خواهید داشت .

نوع فاق : اندازه فاق از دیگر مواردی است که باید به هنگام خرید یک شلوارک زنانه و یا حتی مردانه به آن توجه نمود . همانطور که می دانید فاق ها دارای سه اندازه : کوتاه ، متوسط و همچنین بلند هستند که البته مورد سوم ؛ یعنی فاق های بلند به شلوارک ها اختصاص پیدا نمی کند و تنها می توان در بازار با شلوارک هایی مواجه شد که دارای فاق کوتاه و یا متوسط می باشند .

جیب : اینکه شلوارک شما دارای جیب باشد و یا نباشد ، یک موضوع کاملا سلیقه ای است و صرفا ما به این جهت از این نکته یاد کردیم که بدانید در صورت تمایل می توانید به سراغ خرید شلوارک های زنانه جیب دار بروید . لازم به ذکر است تعداد جیب های جلو و عقب نیز از فاکتورهای مهم بحساب می آید .

نوع کاربری : بطور کلی استفاده از شلوارک ها در سه عرصه : ورزشی ، راحتی و همچنین رسمی تقسیم می شود که شما بایستی با توجه به نوع نیاز و مکانی که قرار است از شلوارک مورد پسندتان استفاده کنید ، به فکر خرید یک مدل شیک اما ساده برای مجالس رسمی و یا یک مدل فانتزی و طرح دار برای پوشیدن در جمع های خودمانی و روزمرگی تان باشید .

قابلیت شستشو : همواره بهتر است به نحوه چگونگی شستن لباس ها توجه کنید تا آن ها کیفیت خود را از دست ندهند و برایتان دوام داشته باشند . این موضوع در خصوص شستشوی شلوارک های زنانه نیز صدق می کند و بایستی با توجه به نوع جنس به کار رفته در آن اقدام به شستشوی دستی و یا با ماشین لباسشویی نمایید .

قیمت شلوارک زنانه : همانطور که می دانید عوامل مختلف و متعددی بر روی قیمت شلوارک زنانه تاثیرگذار است که ما سعی کردیم تا در این مطلب به معرفی تعدادی از مهمترین این عوامل بپردازیم و اطلاعات شما را در این خصوص بیش از پیش افزایش دهیم .

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شلوارک زنانه مناسب آشنا شدیم . در ادامه لیستی از شلوارک زنانه ارزان ، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما در بخش فروشگاه سایت آماده کرده‌ایم . همه این شلوارک‌های زنانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند . فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم ، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید .

مشاهده و مطالعه مقالات دیگر در لینک زیر
مقالات فیلو بافت
فروشگاه سایت فیلو بافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *