نیم آستین مردانه نخی شورت زیرپوش 1002
Men’s Cotton Half Sleeves Shorts filobaft

انواع زیرپوش مردانه را بشناسیم و بهتر خرید کنیم

فهرست :
زیرپوش چیست ؟
در خرید انواع زیرپوش به چه مسائلی توجه کنیم ؟
خرید انواع زیرپوش در ازای پرداخت مقرون به صرفه‌ترین بها

زیرپوش‌ها همواره جزء مهم‌ترین دسته‌ی لباس‌ها هستند ، به طوری که میزان کیفیت در بحث خرید آن‌ها می‌بایست کامل و دقیق بررسی شود . لازم به ذکر است انواع زیرپوش‌ها که شامل انواع شورت ، زیر پیراهنی ، رکابی و … می‌شود در مجاورت مستقیم پوست بدن قرار دارد و به طور نا خودآگاه تاثیرات بسزایی بر پوست بدن می‌گذارند . در این مطلب قصد داریم شما را با انواع زیرپوش آشنا کنیم .

رکابی شورت 100%نخ پنبه فیلو بافت کد 1698
ست رکابی شورت نخ پنبه مردانه پسرانه رنگی فیلو بافت ایرانی الیاف طبیعی – 1698

تاثیراتی که ممکن است زیرپوش‌های بی کیفیت و غیر استاندارد بر پوست بدن افراد بگذارد می‌تواند مواردی چون اگزماهای پوستی ، خشکی پوست ، عفونت‌های پوستی بر اثر تجمع انواع آلودگی‌ها ، حساسیت‌های پوستی و غیره باشند . از این رو اگر در تهیه و خرید زیر پوش‌ها دقت کنید و باکیفیت‌ترین نمونه‌ها را مورد استفاده قرار دهید ، مطمئناً مشکلاتی نظیر موارد مذکور پیش نخواهد آمد .

برای تهیه‌ی بهترین زیرپوش‌ها در وهله‌ی اول داشتن اطلاعاتی جامع پیرامون انواع آن و پارامترهای نشان دهنده‌ی کیفیتش لازم است ، زیرا که در این صورت متقاضیان خرید آگاهانه‌تر به انجام خرید می‌پردازند و در نهایت کمال رضایت را از انتخاب خود خواهند داشت .

برای این که در تهیه‌ی این محصول بهترین عملکرد را داشته و مطلوب‌ترین اقدام ممکن را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید چرا که به طور قطع اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد .

فیلو بافت تولید کننده انواع پوشاک و لباس ست مردانه زنانه بچگانه کد 2341
انواع پوشاک لباس الیاف طبیعی زنانه بچگانه مردانه فیلو بافت – 2341

زیرپوش چیست ؟

زیرپوش در لغت به معنای هر نوع البسه‌ای است که زیر لباس‌های اصلی پوشیده می‌شود و قابل دیدن نیست اما رایج‌ترین معنایی که کلمه‌ی زیرپوش دارند لباس زیرهایی است که آقایان ، زیر پیراهن و یا انواع لباس‌های رویی خود می‌پوشند .

زیرپوش‌های مردانه دارای مدل‌های مختلف و عدیده‌ای هستند که به طور کلی در چهار دسته‌ی زیرپوش رکابی ، زیرپوش آستین حلقه‌ای ، آستین کوتاه و آستین بلند تقسیم بندی می‌شوند . البته جای دارد بگوییم که این البسه‌ها از لحاظ نوع یقه هم نیز دارای مدل‌های مختلفی اعم از یقه گرد ، یقه هفت و غیره می‌باشند که در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های انواع زیرپوش‌های نام برده شده آشنا شوید :

زیرپوش حلقه ای مردانه کد محصول 1101
فروش زیرپوش حلقه ای مردانه نخی فانریپ فیلو بافت ایرانی الیاف طبیعی – کد محصول 1101 – فروشگاه آنلاین محصولات پوشاک و لباس

زیرپوش‌های رکابی از جمله متداول‌ترین انواع این البسه است که استفاده‌ی آن در میان آقایان بسیار رایج است . این مدل از زیر پیراهنی‌ها قابلیت جذب عرق زیر بغل را ندارند و فقط عرق نیم تنه‌ی بدن را جذب می‌کنند . لازم به ذکر است از آن جا که خطوط این زبر پیراهنی از روی لباس معلوم می‌شود بهتر است آن را زیر لباس‌های به نسبت زخیم تر پوشید .

انواع زیرپوش‌های آستین دار که شامل آستین کوتاه و آستین بلند است گزینه‌ی بسیار مناسبی برای افرادی هستند که در ناحیه‌ی زیربغل خود به وفور عرق می‌کنند .

زیرپوش‌های یقه هفت که شامل تمام انواع زیرپوش‌های آستین دار و بدون آستین است . پوشیدن این مدل از زیر لباس‌هایی که یقه‌ی به نسبت بازی دارد بسیار مناسب است زیرا که از بیرون یقه‌ی زیرپیراهنی دیده نمی‌شود .

انواع زیرپیراهنی‌های یقه گرد نیز از دیگر مدل‌های متداول این البسه است . این مدل برای پوشیدن زیر لباس‌های رسمی و یا پیراهن‌های دکمه دار مناسب می‌باشند .

مدل‌هایی از زیرپیراهنی‌ها هم وجود دارند که معروف به زیرپوش گنی هستند . این زیرپوش دارای جنس و اندازه‌ی متفاوت‌تری هستند .

حال سؤال این جاست که دلیل استفاده از انواع زیرپوش در آقایان چیست و در صورت پوشیدن آن چه مزیت‌هایی شامل حال افراد می‌شود؟

دلایل بسیار زیادی در پوشیدن انواع زیرپوش‌ها وجود دارد که نشان دهنده‌ی مزیت استفاده از آن‌ها هست . ما در ادامه به بعضی از قابل توجه ترین مزایا و دلایل پوشیدن انواع این البسه اشاره کرده‌ایم :

بعضاً لباس‌هایی وجود دارند که به علت نازکی پارچه موجب نمایان شدن بدن افراد می‌شوند ، برای پوشیدن انواع این لباس‌ها اگر از زیرپوشی مناسب استفاده کنید دیگر نباید نگران نمایان شدن بدن خود باشید ، زیرا که وجود زیرپوش مانع از دیده شدن بدن می‌شود .

پوشیدن زیرپوش‌های استاندارد و باکیفیت منجر به جذب رطوبت ناشی از عرق بدن می‌شود و بدن را خنک نگه می‌دارد . این مزیت زیرپوش‌ها عاملی تأثیر گذار برای جلوگیری از بروز عرق سوزی در افراد است .

مزیتی که در مورد قبل به آن اشاره کرده‌ایم باعث بر طولانی شدن عمر لباس‌های رویی شما خواهد شد چرا که زیرپیراهنی از نفوذ عرق به لباس جلوگیری می‌کند . از این رو لباس هر چه دیرتر کثیف شود کمتر شسته شده و عمر آن به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد .

از مزیت عرق گیر بودن زیرپوش‌ها همواره در فصل‌های گرم سال استفاده می‌شود ، در مقابل در فصل‌های سرد سال نیز این البسه‌ها برای گرم‌تر نگه داشتن بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند . با پوشیدن زیرپوش در فصل‌های سرما بدن گرمای خود را به مراتب بهتر حفظ می‌کند .

رکابی مردانه یقه خشتی کد محصول 1221
قیمت رکابی گن ورزشی یقه دار مردانه سوزنی نخی کد ، فروش پوشاک و لباس زیر پسرانه وردونه ، قیمت کیفیت پوشاک الیاف طبیعی

برخی از افراد در بدن خود برآمدگی‌هایی دارند که از وجود آن‌ها در عذاب‌اند و احساس خجالت می‌کنند ؛ افرادی که با مشکلاتی از این قبیل دست و پنجه نرم می‌کنند ، می‌توانند با استفاده از زیرپوش‌های مخصوصی که برای پنهان کردن انواع برآمدگی‌های بدن طراحی و تولید شده‌اند ، احساس بهتری داشته باشند و برآمدگی‌های بدن خود را پنهان کنند . این زیرپوش‌ها همواره تنگ‌تر از زیرپوش‌های معمولی هستند و با عنوان زیرپوش گنی شناخته می‌شوند .

بعضی از لباس‌های رسمی و مجلسی وجود دارند که پوشیدن آن‌ها موجب آزار و اذیت افراد می‌شود ، اگر زیر این لباس‌ها زیرپوش استفاده شود افراد نه تنها دیگر احساس آزار و اذیت قبلی را ندارند بلکه کاملاً راحت خواهند بود .

تولید پخش فروش پوشاک ارزان با کیفیت گران افر پائیز بهار زمستان تابستان تخفیف فیلو بافت خرید فروشگاه ادرس قیمت مشخصات اطلاعات تبلیغ مدل مدلینگ لباس جوادی گرون خاص راحت خنک گرم نرم نخی
انواع زیر پوش نخی و تیشرت و تاپ های زنونه فیلو بافت – شلوارک شورت مردونه پسرونه جوراب زنانه پیژامه مردانه شورتک رکابی تاپ بلیز پوشاک نخی الیاف طبیعی

در خرید انواع زیرپوش به چه مسائلی توجه کنیم؟

خرید زیرپوش را باید جدی بگیرید و به مسائلی توجه کنید که در نهایت منجر به تهیه‌ی باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین نمونه می‌شود . از جمله تأثیر گذار ترین موارد و مسائلی که در روند خرید زیرپوش می‌بایست به آن‌ها عمل کنید ، عبارتند از :

برند : توجه به اسم برند زیرپیراهنی مورد نظر از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در خرید این البسه نباید به هیچ وجد در آن سهل انگاری کنید . در بازار برندهای بسیار زیادی از زیرپیراهنی وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت مجزایی هستند ؛ خریدار اگر درمورد کیفیت انواع برندهای تولید کننده از قبل اطلاعاتی داشته باشد می‌تواند برندهای باکیفیت را از بی کیفیت تشخیص داده و بهترین برندها را خریداری کند .

All kinds of clothes and clothing produced and distributed by Filo Baft brand T-shirt, shorts, underwear, socks, pants, pajamas
زیرپوش تیشرت شورت شلوار پیژامه شلوارک ست راحتی جوراب نخی خنک گرم مردانه زنانه بچگانه دخترانه پسرانه

موقعیت : خریدار می‌بایست با توجه به نوع نیاز خود و موقعیتی که می‌خواهد در آن زیرپوش را مورد استفاده قرار دهد ، مدلش را انتخاب کند . درواقع برای انواع لباس‌ها زیرپوش‌های متفاوتی مناسب است و اگر از نمونه‌ی نامناسب استفاده کنید قطعاً تأثیر نامطلوبی بر ظاهر لباس رویی شما خواهد گذاشت .

رنگ : زیرپوش‌ها علاوه بر این که دارای مدل‌های متنوعی هستند از رنگ‌های بسیار متعددی هم برخوردارند ، از این رو خریداران امکان خرید هر رنگی را دارند . اما این به معنای مناسب بودن تمام رنگ‌ها نیست یعنی خریدار می‌بایست رنگی را تهیه نماید که با رنگ لباس رویی همخوانی داشته باشد .

نیم آستین مردانه نخی شورت زیرپوش 1002
Men’s Cotton Half Sleeves Shorts filobaft

یقه : همانطور که می دانید این البسه دارای یقه‌هایی با مدل‌های متنوع است . خریدار اگر می‌خواهد مناسب‌ترین مدل را که دارای بهترین یقه هست ، انتخاب کند بهتر است مدل یقه هفت را برگزیند . مدل یقه هفت مدلیست که پوشیدن آن زیر هر نوع لباسی امکان پذیر هست .

جنس : این مورد از اهمیت بسزایی برخوردار است به گونه‌ای که اگر جنس زیرپیراهنی انتخاب شده از پارچه‌ی مرغوب و باکیفیتی باشد مطمئاً طول عمر به مراتب بیشتری خواهد داشت .

خرید انواع زیرپوش در ازای پرداخت مقرون به صرفه‌ترین بها

به طور کلی راه و روش‌های بسیار عدیده‌ای برای خرید این البسه وجود دارد که افراد می‌توانند بنا بر شرایط خود مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنند . خریداران همواره به دنبال راه و روشی هستند که بتوانند با استفاده از آن بهای نازل‌تری را در ازای محصولی باکیفیت بپردازند ، برای انجام این کار مطلوب‌ترین اقدام خرید از طریق روشیست که در آن دست واسطه گران سود جو کوتاه شده باشد .

از جمله یکی از بهترین روش‌ها برای خرید مستقیم و بی واسطه این محصول مراجعه‌ی حضوری به محل تولید است . خریداران اگر به طور مستقیم از خود تولید کننده محصول مد نظر خود را خریداری کنند ، نه تنها بهای کمتری پرداخت خواهند کرد بلکه میزان کیفیت را از نزدیک بررسی می‌کنند .

از دیگر روش‌های خرید مستقیم می‌توان به خرید غیر حضوری از طریق انواع درگاه‌های اینترنتی اشاره کرد . در این روش از خرید علاوه بر این که قیمت‌ها بسیار نازل و مقرون به صرفه هستند ، مزایای بسیار زیاد دیگری نیز مشمول حال خریداران می‌شود . یکی از مورد توجه ترین مزایایی که منجر به جذب مشتری قابل توجهی در این روش از خرید شده است ، صرفه جویی چشم گیر در وقت است . در این روش از خرید افراد می‌توانند در ازای صرف کم‌ترین زمان و در عین حال کم‌ترین مبالغ بهترین محصول مد نظر خود را سفارش داده و در کم‌ترین فاصله‌ی زمانی از ثبت سفارش محصول را تحویل بگیرند .

رکابی مردانه پشت ورزشی کد محصول 1232
قیمت رکابی گن ورزشی یقه دار مردانه سوزنی نخی کد ، فروش پوشاک و لباس زیر پسرانه وردونه ، قیمت کیفیت پوشاک الیاف طبیعی

چرا زیرپوش بپوشیم ؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند

  1. تا به حال به فواید پوشیدن زیرپوش فکر کرده اید؟
    1.1. زیرپوش به عنوان پوشش زیر لباسهای نازک
    1.2. زیرپوش برای افزایش عمر مفید لباس
    1.3. زیرپوش برای پوشاندن یقه
    1.4. زیرپوش برای جذب عرق بدن
    1.5. زیرپوش برای داشتن یک ظاهر صاف و مرتب
    1.6. زیرپوش برای آسایش و راحتی
    1.7. زیرپوش برای گرم نگه داشتن بدن در سرما
    1.8. انواع مدل های زیرپوش و نکات آن:

تا به حال به فواید پوشیدن زیرپوش فکر کرده اید؟
برای فهمیدن فواید پوشیدن زیرپوش ، می توان لباس را ساختمان و زیرپوش را پایه آن در نظر گرفت . زیرپوش اولین لایه پوشیدنی نرم و راحت است که مانع تعریق و بوی بد لباس می شود .

تیشرت و زیرپوش حلقه ای مردانه نخی کد 0355
فروش زیرپوش حلقه ای مردانه نخی فانریپ فیلو بافت ایرانی الیاف طبیعی – کد محصول 0355 – فروشگاه آنلاین محصولات پوشاک و لباس

پوشیدن زیرپوش فواید بسیار زیادی دارد . “فیلو بافت“ به عنوان اولین تولید کننده زیرپوش ضد عرق ، چند تا از مهمترین ها را برای شما گردآوری کرده است .

با وجود اینکه زیرپوش دیده نمی شود ولی می تواند نقش مهمی در خوش پوشی شما ایفا کند . پس اگر فردی مرتب هستید و به ظاهرتان اهمیت می دهید، حتما زیرپوش یکی از اجزای ثابت لباس های شماست . چه در تابستان و چه در زمستان .

زیرپوش به عنوان پوشش زیر لباسهای نازک
مهمترین دلیل برای پوشیدن زیرپوش برای زن و مرد یکسان است . زیرپوش با ایجاد یک لایه پوشاننده زیر لباس های نازک ، بدن شما را در بر میگیرد . مثلا بدون پوشیدن زیرپوش ممکن است بدن خانم ها از زیر لباس نمایان شود . برای آقایانی هم که در فصل تابستان پیراهن های نازک می پوشند ، نپوشیدن زیرپوش میتواند باعث دیده شدن موهای سینه شود که بعضی این را نمی پسندند . پوشیدن یک پیراهن سفید یا روشن در حالی که موهای بدن از زیر آن مشخص است برای هیچ کس خوشایند نیست .

زیرپوش برای افزایش عمر مفید لباس
به گفته یک طراح لباس ، زیرپوش ها به دلایل مختلفی مفید هستند . مثلا می توانند باعث افزایش عمر مفید لباس شوند . چرا که به دلیل جذب عرق ، مانع عبور آن به لباس رویی شده و بدون نیاز به شستشو تعداد دفعات بیشتری میتوان آن لباس را پوشید . تصور کنید که لباس شما مستقیم با بدن شما در ارتباط باشد ، به محض اینکه عرق کنید به لباس منتقل می شود ، اگر از دئودورانت و اسپری استفاده کنید با پوشیدن لباس به آن مالیده می شود . با چند بار تعریق بدنتان بو می گیرد و به لباس منتقل می شود . همه این موارد با پوشیدن زیرپوش گرم تا حد بسیار زیادی قابل جلوگیری است .

رکابی طرح دار زنانه کد 1658
Women’s patterned T-shirt Product code – T-shirt – Girls’ underwear filobaft

زیرپوش برای پوشاندن یقه
در گرما خانم ها معمولا پیراهن یا مانتوی گشاد و یقه باز را ترجیح می دهند . بسیاری از افراد دوست ندارند بدنشان معلوم شود . در نتیجه از فواید پوشیدن زیرپوش ، پوشاندن یقه باز است . حتی در زمستان پلیورهای گشاد و یقه باز را می توان با زیرپوش ست کرد . هم لایه لایه لباس پوشیدن به گرم ماندن بیشتر کمک می کند و هم مشکل یقه باز لباس حل می شود .

زیرپوش برای جذب عرق بدن
هیچ چیزی بیشتر از لک عرق روی لباس آزاردهنده نیست . علاوه بر آن قرار ملاقات کاری در حالی که در اثر گرما و تعریق یک لکه بزرگ زیر بغل ایجاد شده برای هیچکس خوشایند نیست . از دیگر فواید پوشیدن زیرپوش ایجاد یک لایه جاذب برای جذب عرق است ، پیش از اینکه به لباس رویی شما برسد . در حقیقت بعضی از زیرپوش ها صرفا برای همین کار طراحی شده اند . این زیرپوش ها از مواد خاصی ساخته شده اند. این مواد رطوبت را جذب کرده و با دور نگه داشتن آن از بدنتان همچنان لباس رویی شما را خشک نگه دارد .

زیرپوش برای داشتن یک ظاهر صاف و مرتب
خانم ها و آقایان گاهی زیرپوش های تنگ و جذب می پوشند تا برجستگیها و برآمدگیهای زیر لباس خود را پنهان کنند. هر دوی آنها به طور یکسان با برجستگیهای کوچک و بزرگ ناراحت کننده ای درگیر هستند . برای بعضی خجالت آور است و اعتماد به نفسشان را پایین می آورد . از فواید پوشیدن زیرپوش ، پنهان کردن این برآمدگی ها زیر دومین لایه لباس است. به این شکل ظاهر و اندام صاف تر و مرتب تر زیر هر لباسی به نمایش گذاشته می شود. برای این مورد باید دقت کنید که زیرپوش دقیقا سایز بدن شما باشد . نه تنگ و نه گشاد . جنس زیرپوش سبک و ظریف باشد . اگر کمی هم حالت کشی داشته باشد که چه بهتر . در این صورت لباس های رویی شما بسیار صاف و مرتب به نظر خواهد رسید .

زیرپوش برای آسایش و راحتی
کسانی که زیرپوش می پوشند می توانند علی رغم لباس های رسمی یا سخت که برای پوشیدن انتخاب کرده اند احساس راحتی داشته باشند . افرادی که پوستهای حساسی دارند ، غالبا از سایش دکمه ها و درزهای لباس روی بدنشان ابراز ناراحتی می کنند . همچنین خیلی از پارچه ها هستند که به دلیل زبری باعث خارش پوست می شوند یا حساسیت ایجاد می کنند . زیرپوش با ایجاد یک لایه نرم و راحت به افراد اجازه می دهد بدون نگرانی هر نوع لباسی را که دوست دارند بپوشند .

گن مردانه مدل اسلیم لیفت کد محصول 1211
قیمت رکابی مردانه سوزنی نخی کد ، فروش پوشاک و لباس زیر پسرانه وردونه ، قیمت کیفیت پوشاک الیاف طبیعی

زیرپوش برای گرم نگه داشتن بدن در سرما
وقتی تعداد لایه های لباس بیشتر می شود ، گرمای بدن به سختی خارج می شود . با پوشیدن زیرپوش زیر لباس ها می توانید گرمای بدن را نگه دارید . هر لایه ای که روی آن اضافه می شود به حبس گرما بیشتر کمک می کند و به این صورت شما در روزهای سرد اذیت نمی شوید .

برای هر کدام از این شرایط باید زیرپوش رکابی زنانه مناسب خودش را پوشید . با توجه به لباسی که قرار است روی آن بپوشید و با توجه به دلیل پوشیدن زیرپوش ، باید مدل و رنگ مناسب تهیه کنید .

انواع مدل های زیرپوش و نکات آن :
انواع زیرپوش مردانه و زیرپوش زنانه شیک انواع مختلفی دارند . یقه های مختلف ، جنس های مختلف ، آستین بلند ، کوتاه ،حلقه ای یا رکابی . رنگهای متنوع و سایز های متفاوت .

انواع زیرپوش تاپیکیک زیرپوش با جنس خوب باید نازک و کمی کشی باشد تا از زیر لباس معلوم نشود . درصد نخ هر چه بیشتر باشد بهتر است .

اگر مشکل تعریق زیاد دارید حتما جنسی را انتخاب کنید که دارای لایه های جذب رطوبت باشد .
زیرپوش باید دقیقا فیت بدن شما باشد با حلقه آستین های کوچک در حدی که چین نخورد و اجازه بدهد عرق زیربغل جذب آن شود .
خیلی تنگ نباشد چون در آن صورت راحت نخواهید بود. ایده آل این است که با فاصله خیلی کم از بدنتان قرار بگیرد در حدی که حرکاتتان محدود نشود .
دقت کنین آنقدر بلند باشد که به راحتی داخل شلوار قرار بگیرد و با کوچکترین حرکتی بیرون نیاید .
یقه خیلی مهم است چون نباید از زیر لباس بیرون بزند . یقه کلفتی هم نداشته باشه که دور گردن را بگیرد . علاوه بر دیده شدنش که اصلا قشنگ نیست ، حتما در طول روز کلافه خواهید شد .
یک سری زیرپوش ها رکابی سوراخ دار هستند ، یعنی آستین ندارند و به همین دلیل نمی توانند عرق زیر بغل را جذب کنند و فقط برای جذب عرق نیم تنه و پنهان کردن نوک سینه ها مناسبند . معمولا این زیرپوش ها خط دوخت و حلقه آستینشان از زیر لباس معلوم می شود ، پس بهتر است نپوشید یا زیر لباسهایی بپوشید که آزاد هست و این خط ها را مشخص نمیکند .
اگر تعریق زیاد خصوصا از ناحیه زیربغل دارید ، حتما زیرپوش های آستین دار استفاده کنید و دور آستین حلقه ای ها و رکابی ها خط بکشید . چون حتما باید بین ناحیه زیربغل و لباس رویی شما یک لایه وجود داشته باشد تا عرق را جذب کند .
مدل دیگر یقه هفت هست ، این مدل یقه به شما اجازه میدهد تا در صورت نیاز آخرین دکمه پیراهن را نبندید ، چون یقه زیرپوش معلوم نمی شود به دلیل هفت بودنش . اگر یقه هفت عمیق باشد حتی می توانید دوتا دکمه آخری رو نبندید .
مدل بعدی یقه گرد است ، که شبیه به تیشرت هستند و معمولا زیر لباس های رسمی پوشیده می شوند . چرا که یا کروات با آنها می بندید و یقه زیرپوش معلوم نمی شود ، یا در هر صورت برای لباس رسمی دکمه پیراهن رو باز نمی گذارید و باز هم یقه کاملا بسته است .
زیرپوش های آستین بلند هم هست که برای فصل های سرد و گرم کردن بدن پوشیده می شود و هیچ وقت در فصل های گرم استفاده نمی شود .
یک سری زیرپوش هم هستند که حالت گنی دارند و با بافت کشی و خاصی که در ناحیه شکم و پهلوها دارند ، آنها را جمع می کنند و تقریبا یک سایز کوچک تر نشان میدهند شما را . این مدل زیرپوش ها برای استفاده هر روزه نیست و بهتر است در مواقع خاص استفاده شود که قرارملاقات یا مهمانی مهمی دعوت دارید ، مدل زیرپوش فیلو بافت ، سال ها است که لباس زیر تبدیل به بخش مهمی از قفسه لباس ها شده است . علیرغم اینکه زمانی نشان دادن آنها در انظار عمومی بی ادبانه تلقی می شد ، امروزه تبدیل به بخشی از دنیای مد شده اند . با توجه به اینکه هدفتان از پوشیدن لباس زیر ، جذب عرق ، احساس راحتی یا ایجاد پوشش زیر لباسهای نازک یا … است ، از انتخاب آگاهانه مدل آن و اینکه برای هدفتان کدام مناسب تر است اطمینان حاصل کنید .

برای خرید انواع زیر پوش فیلو بافت به لینک زیر ( فروشگاه آنلاین ما ) مراجعه کنید
فروشگاه آنلاین زیرپوش فیلو بفات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *